Friday, May 18, 2012

Si t'i lyejmë sytë me hije që të mbajë sa më gjatë?


Nëse përdorni furçë sysh të njomë dhe vendosni pudër fytyre mbi qepalla, ta lini të thahet e të zërë vënd, e më pas të vendosni hijen e syve, make upi do të qëndrojë mirë gjatë ditës.
Nëse doni që të zgjasë gjatë gjithë ditës, thjesht aplikoni një shtresë korrektori para se të aplikoni hijen. Zakonisht mban rreth 24 orë. Hija e syve është një proddukt kozmetik i cili vendoset tek qepallat e syve për t'i dhënë thellësi dhe hapësirë syve si dhe për të theksuar ngjyrën e tyre, shkurtimisht për t'i bërë më tërheqës. Ka ngjyra nga më të ndryshmet dhe zakonisht janë me bazë pudre, por ka edhe të lëngshëm, laps ose "shkumë" (si punë paste). Mënyrat e aplikimit janë të ndryshme, duke përdorur sfungjer, gishtërinjtë ose furçë. Baza duhet vendosur në mënyrë që hija të mos zbehet gjatë ditës ose të mos zhvendoset. Setet e hijeve të syve, zakonisht janë në tre tone, të zbehtë, që është për pjesët e ndriçuara ose që doni t'i jepni volum, më i errëti për t'i dhënë thellësi syrit. Toni i mesën zakonisht vendoset në pjesën e poshtme të syrit dhe shkrihet me dy tonet e tjera në qepallën e sipërme. Bazuar mbi këto rregulla, mund të eksperimentoni pa fund për kombinime nga më të ndryshmet të ngjyrave dhe nuncave.



Sekrete të vendosjes së hijes së syve:

  • Para se të vendosni hijen e syve, vendosni pak pudër tek qepallat si bazë.
  • Mos i ndani kurrë me të tjerë pajisjet tuaja të make-upit.
  • Gjatë ditës gjithshka ju duhet si make-up është vetëm ngjyra bazë dhe rimeli.
  • Aplikoni tonin më të errët në cepat e jashtëm të syrit, nga vija e qerpikëve deri tek rrudha e syrit.
  • Përdorni furçë për të aplikuar hijen.
  • Bjondet me sy blu duhet të përdorin nuancat kafe ose përhimta, ndërsa ato me sy jeshil nuanca të lehta roze në lejla.
  • Për t'i bërë të duken më të mëdhenj sytë, cepat e brenshëm lyejini me ngjyrë më të hapur.

No comments:

Post a Comment